Hei alle Skioldvenner

En liten oppdatering og hilsen fra styret og daglig leder i Skiold

2020-03-27
MortenBacke

Sender en liten hilsen til alle store og små medlemmer i disse vanskelige tider for så mange av oss.

Det er ikke sikkert det er så veldig mange av dere som har tid til å tenke på hvordan det går med klubben i dag – og utsiktene fremover, så her er en liten oppsummering:

Vi har pr i dag 4 av 5 ansatte i permisjon, og den daglige driften holdes i gang av daglig leder Morten Backe. Dette er i tett samarbeid med et midlertidig konstituert styre bestående av Einar Vik Andersen, Mariann Eide og Tom Egil Johannesen. Resten av valgt hovedstyre holdes kontinuerlig oppdatert.

Vi holder kontakt med og følger opp tiltak som berører klubben av det som kommer fra Drammen kommune, DIR, NIF, NFF og alle andre av våre samarbeidspartnere, med tanke på å være forberedt på tiden som kommer etter viruskrisen. Det lages budsjetter og regnskaper basert på tapte inntekter / løpende utgifter, og disse er kommunisert godt med overordnede organer.

Vi er opptatt av at våre ansatte skal bli minst mulig skadelidende, og foreløpig er de dekket av myndighetenes ordninger.

Vi følger dette tett og skal ta vare på våre så godt det overhodet lar seg gjøre!

Vi håper alle aktive så vel som passive medlemmer, fortsatt ønsker å være en del av den flotte klubben vår NÅ, og ikke minst når vi en gang om ikke alt for lenge er i full gang med aktiviteter for alle våre flotte barn, unge og voksne!

En god ufarlig Skioldklem fra hovedstyret og daglig leder i Skiold

mvh

Styreleder Tom Egil Johannesen

PS

(Morten og det konstituerte styret er tilgjengelig på mail og telefon hvis noen skulle ha behov for en prat eller lurer på noe.)

Juli
MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket