Skiold har fått viktig pris!

Ski- og ballklubben Skiold har blitt utnevnt til "Kvalitetsklubb"!

2016-02-18
Jan1952

Daglig leder Morten Backe og styreleder Tom Egil Johannesen deltok i helgen på Kretstinget i regi av NFF Buskerud på Gol.

Her ble Skiold, som første klubb fra Drammen og tredje klubb i Buskerud, godkjent som "Kvalitetsklubb" av NFF Buskerud og Norges Fotballforbund.

Klubben har gjennom de siste to årene gjort en formidabel jobb med klubbens organisasjon og struktur, og har fått på plass dokumentasjon og retningslinjer på hvordan vi vil og skal drive klubben.

Mariann Eide, klubbens nestleder og kvalitetsklubbansvarlige, hadde ikke anledning til å delta på Gol, men både Mariann, fotballstyrene, bandystyret og de ansatte har vært involvert i prosessen frem mot godkjenning, sier Tom Egil Johannesen.

På bildet ser vi Morten og Tom Egil motta bevisene på at Skiold er en "Kvalitetsklubb", overlevert av visepresident i NFF Mette Christiansen og leder av kretsstyret, Jan Olav Knutsen. (Klikk på bildet for å se det større)

Det kan også nevnes at Morten og Tom Egil holdt et foredrag for tingdelegatene hvor temaet var "Fra klubb til kvalitetsklubb".  Foredraget ble veldig godt mottatt av alle de fremmøtte, og det vanket ros fra både klubber, krets og forbund.