KB 2017-03-01 13:06:09

Skiold IFO

For påmelding se påmeldingsskjema under AKTIVITETER på høyre side.

Skiold startet et IFO tilbud for 2-7.klasse på Danvik Skole i 2014. Skiold IFO legges opp som et aktivitetstilbud der hovedfokus er at barna er i aktivitet samtidig som de har det gøy. Skiold IFO er et tilbud som skal utfordre, glede og engasjere barn i Skiolds nærmiljø.

I 2018 startet vi med varmmat hver dag til barna på IFO. Med fokus på sunn, enkel og kjapp mat. Vi rullerer på hvilke barn som hjelper til med maten fra uke til uke.

Vår\Sommer\Høst benyttes Marienlyst kunstgress så lenge været tillater det. Vi har også mulighet for å være i Drammenshallen hver dag, her benytter vi oss av gymsalen.
På vinteren når isen på Marienlyst er klar (ca 1.November-15.Mars) står barna på skøyter. Skiold IFO har mulighet til å låne ut hjelmer\skøyter\bandykøller for de som ikke har dette. For de barna som ikke ønsker å gå på skøyter har vi et tilbud i Drammenshallen. Vi har et eget oppbevaringsrom for skøyteutstyr for de som ønsker å legge igjen dette på IFO.

Alle som får plass i Skiold IFO må være medlem og betale medlemskontingent.

Skiold IFO vil være åpent Mandag til Fredag fra kl. 13.00-17.00. Det blir tilrettelagt for et heldagstilbud (kl. 0800-1700) i høstferie og vinterferie. Pluss ukene fra skoleslutt i Juni til 1.Juli og fra første Mandag i August til skolestart. IFO vil være stengt i juli måned. Priser for heldagstilbud er kr 200,- ekstra de dagene barna allerede har IFO plass og kr 400,- ekstra de dagene barna ikke har IFO plass.
Alle som skal benytte plassen i feriene må gi beskjed om dette minimum 3 uker før feriestart. Dette gjelder ordinærplass (1300-1700) og heldagstilbud (0800-1700). Hører vi ikke noe innen 3 uker før anser vi at plassen IKKE blir benyttet i ferien. Minimum 5 barn påmeldt de forskjellige dagene for at Skiold IFO holder åpent. Påmelding sendes på epost til: John-martin@skiold.net

Skiold IFO kan benyttes fra 1 til 5 dager i uken. De som får plass blir tilskrevet på e-post med svarfrist for bekreftelse av plassen. Det vil bli satt opp ventelister for de som ikke får plass de dagene de ønsker. Hvis man ønsker å slutte på IFO må man si opp plassen skriftlig til John-martin@skiold.net , dette gjelder også ved endt skoleår. Ellers fornyes plassen automatisk til neste skoleår.
Barna blir hentet på skolen ved endt skoledag.

Fra skolen går vi til Skiold sine lokaler på Marienlyst «Skioldhuset» Det vil bli satt av tid til å gjøre lekser og spise. Skiold IFO står for frukt og varmmat til barna hver dag. Det vil også bli satt av tid til tegning\lego\leking\spill etc. inne før vi har aktiviteter ute.

Det vil være minimum 1 time med aktivitet hver dag i tidsrommet 1430-1600. Tilbudet vil inneholde varierte idrettsaktiviteter, lek og moro. Barna hentes i våre lokaler på Marienlyst mellom kl.1600-1700. Henting etter kl. 1701 belastes med kr. 100,- i forsinkelsesgebyr.

PRISER pr mnd: 5 dager pr uke kr 2700,- 4 dager pr uke kr 2100,- 3 dager pr uke kr 1700,- 2 dager pr uke kr 1200,- 1 dag pr uke kr 650 Faktura sendes pr epost månedlig og betales for inneværende måned til angitt forfallsdato. Betalinger gjøres via Baypass systemet så KID må oppgis. Det er 1 måneds oppsigelsestid for tildelte plasser. Det gis ikke søskenrabatt. Det kan gjøres avtale med klubben om fast trekk slik at månedlig faktura ikke mottas, ta kontakt om fast trekk ønskes.

Flott om foreldrene kan legge til Skiold IFO på Facebook. Dette er en lukket gruppe hvor det blir lagt ut viktig info og annet.
Skiold IFO skal ha mobilnummer / jobbnummer / e-post til foresatte / kontaktpersoner. 2 kontaktpersoner skal føres opp pr. barn Hvis barn ikke kommer på IFO skal foresatte gi beskjed på mail(John-martin@skiold.net) eller IFO telefon: (97402259). Hvis andre enn foresatte / kontaktpersoner henter barnet skal IFO ha skriftlig beskjed før barnet hentes. Alle beskjeder gis via sms på telefon 97402259.

Spørsmål sendes John Martin på mailadresse: John-martin@skiold.net

Mvh Skiold IFO