Helgens feiring av Skioldhytta

Vaffelduft, nytrakta kaffe, kakao med hjemmelaget krem og masse annet godt trakk mange nysgjerrige turgåere opp til Skioldhytta i helgen!

2016-09-12
Sondre.Bulie

Både lørdag og søndag har turgåere rundt Stegla fått med seg at det har vært på Skioldhytta det har skjedd i helgen. Åpningsdagen som var på lørdag var preget av noe dårlig vær, men allikevel trakk flere skuelystne og vaffelsultne turgåere inn mot Skioldhytta. Med skuespill ute ved den gamle scenen trollbandt Amatørteateret de tilreisende med deres versjon av "TaterMilla"

På søndag var derimot værgudene så til de grader tilstedet på Skioldhytta. Med strålende sol, mer vaffelrøre og enda flere turgåere ble det en minnerik dag på Skioldhyttas bursdag. Jentene i kiosken sto på i timesvis og leverte ut hjemmelaget delikatesser som falt i smak hos enhver. Vaffelrøra gikk tilslutt tom, slik at det ble sendt ut bud etter egg og smør for å lage flere vaffler. Ute var det fotball og ridning som var de store aktivitetene. Store og små spilte fotball i timesvis samtidig som hestene begynte å bli slitne i ryggen av å bære på flere titalls unger.

Alt i alt var det en glitrende helg med mange fornøyde mennesker og veldig fornøyde barn!

MTOTFLS
14151617181920

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket