Årets Skioldjente og Årets Skioldgutt!

2017-05-08
Sondre Bulie

Årets Skioldjente og Årets Skioldgutt er en pris som deles ut i forbindelse med årsmøtet Skiold arrangerer årlig. Disse prisene går til ivrige ildsjeler i klubben som har vært å bidratt til mye og god aktivitet blant Skiolds unge og håpefulle gjennom flere år.

Prisene gikk i år til Ann-Kristin Amundsen og Inger Bondevik Grimm som Årets Skioldjenter og Terje Gran som Årets Skioldgutt.

Litt om Ann-Kristin Amundsen.

Lagleder og kontaktperson for det eldste jentelaget. Vært med på å gi trygge rammer for jentene i mange år. Første gang på mange år har Skiold et jentelag som nærmer seg junioralder. Dette er noe klubben er veldig stolte av. Alle timer med planlegging og oppfølging av jentene er imponerende. Har tatt masse ansvar rundt dugnadsarbeid for jentene som skal til Dana-cup sommer 2017. Ann-Kristin har et godt samarbeid med administrasjonen i klubben og er veldig enkel å ha med å gjøre. Årets Skioldjente er vel unt og meget fortjent!

Litt om Inger Bondevik Grimm.

Inger Grimm har vært trener og ass.trener for Skiolds eldste jentelag helt siden oppstart. Ved siden av å være mor, er hun sterk delaktig på feltet og er å finne på Marienlyst sammen med jentelaget flere ganger i uka. Dette har hun gjort i mange år og er en sterk pådriver på jentesiden i Skiold. Jentelaget har fått inn en «ekstern» hovedtrener fra august i fjor, men Inger bidrar fortsatt på feltet som assistenttrener for Tina. All jobben Inger har lagt ned for jentene i Skiold er bemerkelsesverdig og prisen som Årets Skioldjente er velfortjent!

Litt om Terje.

Terje Gran er opprinnelig en innflytter fra Oslo, men man skulle tro at han hadde vært i Skiold hele sin oppvekst. Da han kom til Drammen hadde han knapt hørt om bandy. Det har allikevel ikke stoppet han i å bidra stort som trener for 2007 laget i, samt tatt mye ansvar rundt bandyskolen for barn mellom 5-10 år. Kommende bandysesong (2017/2018) kommer han også til å være bandytrener for 2010-laget. Ikke nok med dette så er han også fotballtrener for samme gruppe i henholdsvis fotball og bandy. Terje har også bidratt inn mot en allidrettsgruppe for våre yngste i klubben. Under årsmøtet ble Terje valgt inn i fotballstyret for en periode på to år. Med sitt engasjement rundt barneidretten med tanke på både fotball og bandy er vi stolte over å ha fått inn en slik ressurs inn i styret! Årets Skioldgutt er velfortjent.

Vi gratulerer Årets Skioldjenter og Årets Skioldgutt!

MTOTFLS
14151617181920

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket