I går 08-09-2020 fikk klubben storfint besøk i våre klubblokaler.

Kultur- og likestillingsminister Abid Raja, Anne-Gro Rygg fra kultur departementet, stortingsrepresentant Kristin Ørmen Johnsen (H)

og lokalpolitiker og Skioldpappa Anders Wengen. Klubbens styreleder Tom Egil Johannesen og nestleder Mariann Eide var også tilstede ved besøket.

Vi fikk presentert Skiold og hva vi driver med på en god måte, samt gitt de besøkende en kort økonomisk gjennomgang av hvordan regjeringens krisepakker

har «truffet» oss som klubb. At regjeringens økonomiske tiltak har vært helt avgjørende for oss det siste halvåret, ble veldig godt mottatt av statsråden.

Vi skulle gjerne diskutert mer idrettspolitikk med statsråden, men tett program gjorde at han hastet videre med en Skioldrakt under armen.

Flott at Skiold som klubb blir lagt merke til!

Styreleder Tom Egil Johannesen.

09.09.2020
- Tom Egil Johannesen

Det kalles med dette inn til ekstraordinært årsmøte i SBK SKIOLD i henhold til klubbens og NIFs lover.

Møte avholdes digitalt på TEAMS 22. september kl. 1800 på grunn av koronatiltak og retningslinjer.

Vi ber om at alle som ønsker å delta på møtet melder seg på ved å sende en mail med påmelding til e-post morten@skiold.net

Påmeldingsfristen er satt til 15. september på grunn av koronatilpasninger for møtet.

De som sender mail med påmelding til møtet vil i løpet av en dag eller to motta innkallingen til TEAMS MØTET i egen e-post.

Saksliste for møtet er i henhold til vedtak på årsmøtet 2020.

Sak 1 Godkjenning av innkalling.

Sak 2 Godkjenning av stemmeberettigede.

Sak 3 Revidert budsjett.

Skulle det være spørsmål så ta kontakt med styreleder på e-post leder@skiold.net eller daglig leder på e-post morten@skiold.net

mvh

Styret SBK SKIOLD

02.09.2020
- MortenBacke

Klikk deg inn for å se nærmere på Skiold koronaretningslinjer, huskelister og klubbprotokoll.

Klikk deg gjennom PP-presentasjonen for å komme til viktige linker i Skiold.

Klubbens koronaprotokoll 12.8.20.ppsx

12.08.2020
- Sondre.Bulie
Hei igjen alle sammen.
Vi ber om at du som leser denne infoen videreformidler til alle på ditt lag via spond, facebook eller aller andre medier laget benytter!

Vi møtes på Marienlyst som beskrevet under.
06.08.2020
- MortenBacke
Det er med stor sorg vi i dag har mottatt beskjeden om at klubbens tidligere formann Børre Ivar Lie brått er gått bort. Børre Ivar vil alltid bli husket i Skiold for sitt store engasjement og hjerte for klubben.
Våre tanker går i dag til Børre Ivars familie.
Hvil i fred gode mann.
En hilsen med sorg fra daglig leder i Skiold Morten Backe på vegne av hele klubben.
27.07.2020